1. Diğer Firma Bayileri
  2. SGK Merkezleri

SGK Mersin İl Müdürlüğü Detaylı İletişim Bilgileri


Mersin İl Müdürlüğü, Mersin ilindeki vatandaşların SGK işlemlerini yürüten ve iletişim bilgileri kamuya açık olan bir kurumdur. SGK işlemlerinizi yapmak için SGK Mersin İl Müdürlüğü'nün iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz.

Aşağıda, Mersin ilinde bulunan Mersin İl Müdürlüğü iletişim bilgileri bulunmaktadır. SGK işlemlerinizi Mersin İl Müdürlüğü iletişim bilgilerini öğrenerek yapabilirsiniz.

Mersin İl Müdürlüğü

Kurum Adı Mersin İl Müdürlüğü
Adres MERSİN SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ İHSANİYE MAH. 4931 SK. NO:4/1 AKDENİZ/MERSİN
Telefon (324)238 71 00
Şehir Mersin


Mersin İl Müdürlüğü İşlemler Listesi

Mersin İl Müdürlüğü kurumunda emeklilik, sağlık ve işsizlik sigortası gibi konularda birçok işlem yapılabilmektedir.

Gerçekleştirilebilen Başlıca İşlemler:

  • Emeklilik İşlemleri
  • Sağlık İşlemleri
  • İşsizlik Sigortası İşlemleri
  • Doğum borçlanması işlemleri
  • Aile yardımı başvurusu

Mersin İl Müdürlüğü kurumunda verilen hizmetlerden bazıları yukarıda yer almaktadır. SGK ile ilgili tüm hizmetlerin listesini öğrenmek için Alo 170 destek hattını arayabilirsiniz. Aynı zamanda Mersin İl Müdürlüğü kurumuna gitmeden E-Devlet kapısı üzerinden SGK'ya giriş yaparak birçok işleminizi online olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Mersin İl Müdürlüğü Kurumuna Başvuru Öncesi Dikkat Edilmesi Gerekenler

Gerekli belgeleri hazırlamak: Başvuracağınız işlemle ilgili gerekli belgeleri hazırlamanız ve yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.

Kimlik belgesi: Başvuru sırasında kimlik belgenizi ibraz etmeniz gerekmektedir.